Afirmatii pentru eliminarea bolilor



ACNEE:  Cauza spirituala: Nu te accepti
                 Afirmatie: Iubirea si acceptarea  pe care o simt se reflecta in infatisarea mea.

DEPENDENTA: A fugi de sine, a-i fi teama . Nu stie cum sa se iubeasca.
                           Este in regula sa caut in mine raspunsurile de care am nevoie.

 DURERI DE SPATE ( lombara): Preocupari financiare.
                                                     Am incredere in procesul vietii. Am tot ce imi trebuie. Sunt in siguranta.

 HIPOTENSIUNE: Lipsa de iubire de mic. Sentimentul ca e infrant. "Ce rost mai are? Oricum nu va functiona."
                               Aleg sa traiesc in ACUM. Viata mea inseamna bucurie.

 SAN (stanga): Anu simti iubire din partea celorlati. A-i pune pe ceilalti pe primul loc.
                        Sunt iubit si hranit de cei din jurul meu.

SAN (dreapta): Superprotectiv, arogant, dificultate in a oferi iubire.
                         Am incredere in viata mea stiind ca sunt in siguranta si iubit. Aleg sa iubesc si sa fiu iubit.

CONSTIPATIE: Refuzul de a renunta la idei vechi.
                           Renunt la trecut si ii permit noului sa curga prin mine.

HEMOROIZI: Frica de termene limita. Frica de a renunta si a merge mai departe.
                         Renunt sa ma simt presat. Este timp si spatiu pentru tot ce imi doresc sa fac.

DEZECHILIBRU HORMONAL: Respingerea feminitatii. Vinovatie  si a se simti "murdara".
                                                       Procesele corpului meu fac parte din viata mea. Ma iubesc si ma apreciez.

 VENE VARICOASE: A fi in situatii pe care le uraste. A se simti impovarat si supraincarcat.
                                    Sunt in situatii de adevar, ma misc si traiesc in bucurie. Iubesc viata si ma misc cu usurinta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nodul Nord si Lilith

How can a person's self-presentation communicate both independence and desire for acceptance at the same time?