DOR



Tu ai plecat si m-ai lasat

Sufletu-mi pustiu, arde neincetat

Lumea s-a oprit, cerul s-a innegrit

Fara pic de soare, traiesc pe mare

Valul crunt alungandu-mi amintirile

Mi-e dor...


Glasu-mi stins, te striga in uitare

Te astept, sa stii, cu ochii-nlacrimati

Sa-mi alungi durerea

Ce ma sfasie in infinitul secundelor

In care te astept pe tine,

Mi-e dor...


Cand gandu-mi zboara catre tine

Iar parfumul tau ma inconjoara,

Prinsa in vraja dorului nebun,

Sunt prizoniera intr-o lume fara tine,

Si mi-e dor, atat de dor de tine...


Compusa de Monica si Maria

Clubul de literatura, 2011, Adjud

Profesor indrumator: Mihaela Bozanchi



 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nodul Nord si Lilith

How can a person's self-presentation communicate both independence and desire for acceptance at the same time?