Cum ajunge o Printesa sa devina Regina?

 



Totul incepe de la povestile pe care le spunem. Printesa e cea care e mereu trezita cu un sarut, care incearca pantoful de cristal si ajunge acasa inainte ca trasura sa devina dovleac. Sau isi sacrifica vocea pentru a putea sta alaturi de print. Asta le spunem fiicelor noastre. Ca e un gest eroic ca o printesa sa renunte la voce pentru a reusi in dragoste.

Si o vedem pe aceasta printesa alergand, fara grai, cu pletele in vant, purtand o coroana pe cap, cu chipul ei Instagramat perfect si dintr-o data: Bum! Cade la pamant!

Sunt recunoscatoare celor care ne ridica moral in acele momente. Chiar daca suntem cu fata lipita de asfalt si toata lumea judeca si e dezgustata de noi.

Insa, am invatat, recent, ceva important. In cele din urma, si ei, chiar daca o fac din iubire, incearca sa-ti cladeasca din nou acea imagine perfecta. Si ce facem? Incercam cu disperare sa ne ridicam la standardele altora si nu ne mai ascultam vocea. Atunci renuntam la cele mai de pret lucruri pentru noi fiindca ne gandim mereu la ce putem obtine, nu la ce avem deja.

Ii ranim pe ceilalti! Adesea pe cei care ne iubesc cu adevarat.

Ne ascundem in spatele zidurilor pe care le ridicam, pentru ca daca nimeni nu vede ce simtim, nu se pot apropia prea mult...

Dar , la final, CU CE RAMANEM?!

Cu aplauze furtunoase ca am fost in sfarsit acceptati?
Cat vom continua sa facem asta?
Cat voi mai continua eu sa fac asta?
 Ei bine....!

Nu am nevoie sa fiu salvata! Nici trezita cu un sarut inainte sa ma "trezesc"!
NU am nevoie de acceptul vostru!
Si cu siguranta, nu am nevoie de oricine ca sa ma simt intreaga.

Eu sunt EU si e mai mult decat suficient!






         

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nodul Nord si Lilith

How can a person's self-presentation communicate both independence and desire for acceptance at the same time?