Back to the top

Back to Top

joi, 25 septembrie 2014

Scrisoare


Dragă iubitzel,
Te iubesc atât de mult încât valul iubirii mă poartă mereu către tine iar atunci când îți simt parfumul, starea aceea de euforie îmi inundă toate simțurile și mintea-mi zboară undeva unde nimeni nu ar putea-o găsi. Te iubesc cu mintea, cu inima, cu sufletul.
Aș putea să stau cu tine zile întregi făra să mă satur, să te privesc ore in continu fără a mă plictisi, să te sărut fără ca buzele mele să obosească, să te iubesc și să te am lângă mine pentru todeauna. Ador să mă ții în brațe, noaptea până târziu. Ador privirea ta copilăroasă.
Te-aș putea iubi la nesfârșit, știind ca sentimentul este reciproc și că noi, două suflete, de mult pustii am putea trăii fericiți fără griji, fără certuri,fără ca lumea să ne strice fericirea.Te-aș vrea lângă mine mereu.
Știi ce e ciudat ? Că în ciuda faptului ca ne certăm zilnic, ne jignim, ne facem rau reciproc, nu putem trăi unul fără altul. Ne iubim. Chiar dacă în unele momente nu ne arătăm sentimentele, suntem orgolioși, geloși, răi, indiferenți, ... noi ... chiar ne iubim.
Îți multumesc pentru nenumaratele dăți în care mi-ai fost alaturi și mi-ai demonstrat ca ceea ce este între noi, este ceva real. Îți mulțumesc că mi-ai arătat cine îmi este prieten și cine nu. Îți mulțumesc că m-ai schimbat si maturizat, că mă accepți așa copilă cum sunt, că-mi suporți toate toanele, geloziile, supărările,crizele. Îți mulțumesc ca mă iubești și ai grijă de mine, știu, sunt încă mică și uneori nu știu ce e bine pentru mine, dar pentru asta te am pe tine. Îți mulțumesc că m-ai iertat când am greșit și că m-ai înțeles când a fost cazul. Îți multumesc din tot sufletul ca ești lângă mine, iți mulțumesc pentru tot.

Niciun comentariu: