IUBIRE

 


In vai adanci pe munti inzapeziti

vedeam cu chipul tau

Pe nori alunecand grabiti

Cu ochii inimii mereu


Au, nu pricepi iubita mea

a inimilor ruga,

Ca inima zadarnic vrea

De dragoste sa fuga?!


De dor eu ma topesc 

cand la tine ma gandesc

Zorii zilei ma prind

Cand pe plaja ma plimb.


Te-am cunoscut in zi de vara

Cand totul era pustiu

Si m-am indragostit de tine

Fara sa vreau,

Fara sa stiu.


Te aseman unui soare

Ce pluteste lin pe cer

Iar eu nefiind inca mare

O singura raza iti cer.


O raza plina de iubire

Ce arde-n a mea privire

Si suspin de fericire 

Cand ma gandesc la tine.


Compozitori: Leo si Misu

Redactor sef: Bogdan

Indrumator George

Cititor: Sergiu

Poezie compusa de echipa ROCK ON, 2011.

Clubul de literatura, Adjud.

Profesor: Mihaela Bozanchi

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nodul Nord si Lilith

How can a person's self-presentation communicate both independence and desire for acceptance at the same time?