Tatalui meu

tu-mi esti cel mai drag din lume
m-ai crescut si mi-ai dat nume
tata, te iubesc nespus
pentru toate cele bune
care mi le-ai spus
ai tai ochi imi spun anume:
ca tu vii din alta lume
dintr-o lume-ndepartata
de la dumnezeul tata.
te-a trimis din cerul sfant
sa fii inger pe pamant,
lumii tu sa daruiesti
tainele cele ceresti.
cand mi-e sufletu-ntristat
tu m-alinti neincetat.
ma alinti si-mi dai povata
sa nu fac ce-i rau in viata
ti-as da Luna de mi-o ceri
dar nu pot ca e pe cer
ti-as da Soarele
dar frige
de el nu ma pot atinge.
n-am cuvinte sa-ti vorbesc
sa-ti spun ce mult te iubesc.
stii si tu ca nu te mint
eu iti spun acum ce simt!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nodul Nord si Lilith

How can a person's self-presentation communicate both independence and desire for acceptance at the same time?