Ai incredere in Divinitate!



Să ai încredere că ești iubit. Și să ai încredere că Energia Universală curge prin tine în fiecare secundă. Acestea sunt două dintre cele mai mari binecuvântări de care te poți bucura în această viață.

Știu că drumul poate părea uneori anevoios. Și sunt conștient că am momente eu însămi în care îmi pierd această încredere.
Îmi doresc să pun o emoție în cuvinte. Nu știu cât de bine îmi iese și dacă emoția se va transmite dincolo de ecran. Un lucru pe care îl știu sigur este acela că emoția îmi este clară. Iar dacă ar fi să descriu printr-un singur cuvânt ceea ce simt, aș tinde spre a folosi: încredere.
Însă aici nu vorbesc despre acea încredere în sine sau în forțele proprii. Ci vorbesc despre încrederea în Energia Universală.

Imaginează-ți o salcie care se află la marginea unui râu. Din bătaia vântului o frunzuliță mică se desprinde din copac și cade în albia râului. Mai departe frunza este purtată de forța fluxului apei. Iar dacă observi cu atenție acea frunză o să vezi că ea nu depune niciun fel de efort pentru a se opune. Nu încearcă să înoate înspre mal pentru a scăpa de vâltoare și nici nu încearcă să înoate împotriva curentului cu speranța că va regăsi copacul din care a căzut. Frunza este calmă și se lasă purtată de val, având parcă încredere că atât vântul care a dat-o jos din copac cât și apa care o poartă acum știu ceea ce fac. Continuând să privești acea frunză o să poți pe undeva deduce în comportamentul ei încrederea că totul se întâmplă spre armonia universală. Aceasta este o metaforă.

Curentul apei este de fapt Energia Universală care este prezentă atât în tine cât și peste tot în jurul tău. Tu ești frunza. Numai că tu ești o frunză conștientă de sine care are o alegere.
Poți alege fie să permiți Energiei Universale să te ducă acolo unde este cel mai armonios pentru tine și pentru Univers să fii.
Sau poți alege să îți fie frică și astfel să întrerupi fluxul firesc al Energiei Universale. Din aceeași stare de frică ai putea alege să te îndrepți cât mai rapid înspre unul din maluri de teama că te vei îneca. Poți alege chiar să mergi împotriva curentului și să faci ceva total contrar Intenției Universale. Asta ar fi ca și cum frunza ar lupta cu înverșunare să se îndrepte în direcția opusă fluxului. Tot din teamă ai putea ajunge să te și scufunzi în curent și să te îneci.
 Conștientizează este că alegerea a fost, este și va fi la tine!

Recomandarea mea este să înțelegi că fluxul firesc care poartă frunza la vale este unul al iubirii și armoniei infinite.

Tu poți alege să îți fie frică și să acționezi din ego sau să ai încredere și te recunoști asemeni unei unelte în mâinile intenției Universale. Din ce mi-am dat seama, a doua variantă este mai simplă, dar îți aduce și beneficii infinite.

Te invit deci ca de astăzi înainte să te recunoști ca cel care ești cu adevărat. Să îți intensifici relația cu forța infinită care ți-a dat viață și care te ține în viață și să îți dai voie să curgi armonios spre bucuria ta și a tot ceea ce te înconjoară.

Tu ești înconjurat de iubire. Nu îți crea obstacole inutile prin frică. Și o să vezi că rezultatul la care te conduce această încredere în Energia Universală va fi mai puternic decât orice îți poți imagina.

Cineva ar putea ajunge la concluzia că recomand să îți trăiești viața asemeni unei frunze în vânt. Ca o frunză în vânt își trăiesc viața cerșetorii și toate scursurile societății mi-ar putea spune alții.
Înțeleg și îmi asum o eventuală lipsă de înțelegere din partea unora. Fiindcă am vorbit însă de încredere, vreau să știi că eu am încredere că mesajul acestui articol a ajuns la tine fiindcă la tine trebuia să ajungă. Tu te-ai deschis astăzi înspre a primi acest mesaj, așa că el a pătruns în viața ta. Și mai am încredere că vei lua din acest text exact ceea ce este cel mai util pentru tine și Întreg.
Ideea articolului este una simplă: „Ai încredere”. Însă această simplitate este simplitatea de dincolo de complexitate. Nu este nicidecum simplitatea ignoranței.

După ani în care am încercat tot felul de tehnici, am citit sute de cărți și am participat la multe cursuri de dezvoltare, am ajuns la concluzia că a avea încredere în Energia Universală și în iubirea de care ești înconjurat este unul dintre cele mai puternice lucruri pe care un om le poate face.
Dând la o parte foarte mult balast informațional, am ajuns la o concluzie simplă pe care am împărtășit-o cu tine astăzi.

Închei cu speranța că îndemnul acestui articol ți-a pătruns în inimă și că acum ești mai motivat să îți trăiești viața cu încredere în Energia Universală și în faptul că ești iubit.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nodul Nord si Lilith

How can a person's self-presentation communicate both independence and desire for acceptance at the same time?